
Training Marketing & Sales
Omschrijving
In één dag door de belangrijkste theorieën van Marketing & Sales? Dat kan in deze training waarin we een praktische benadering hanteren die gericht is op jouw eigen organisatie.
Marketing heeft de antenne-functie die toetst of je organisatie met de juiste zaken bezig is. Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie ‘verplicht’ de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken. Hoe betekenisvol is jouw organisatie voor je klanten? Is je huidige klant ook de klant van de toekomst? Met andere woorden: hoe kun je je blijvend onderscheiden in een concurrerende markt? Deze dag helpt je stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategie.
Inhoud
In deze training worden de deelnemers vertrouwd gemaakt met de belangrijkste theorieën en modellen op het gebied van marketingstrategie in de context van innovatie, nieuwe businessmodellen en steeds veranderende business omgevingen.
Opleidingsprestatie
Duur: 1 dag
SBU: 6 studiebelasting uren